Paco Tarazona

Es pot fer una campanya digna sense arribar als 1.500 euros?

En els temps, encara no passats, del balafiament, del gast sense control, dels sobrecosts, des de EN POSITIU nos plantejàrema demostrar a la societat valenciana que complíem en lo que predicàvem. Demanem, en el nostre programa, inversions presupostàries seguint els criteris d’eficiència social i racionalitat del gast. Per eixe motiu, planificàrem una campanya modesta, des de la perspectiva econòmica, pero ambiciosa en la difusió del nostre mensage. Cóm quadrar el círcul? Per mig de dos ferramentes que valen molt pero no nos suponien cost econòmic, els nostres voluntaris i les rets socials.

Gràcies a les segons, hem encapaçalat la clasificació autonòmica percentual en la web T-Cracia dèneu dies consecutius -demà espere poder dir-los que hem arribat al vigèsim-, i dos dies l’estatal. El mèrit és de la gent que, dia a dia, ha anat sumant-se al proyecte, en ganes de contruir un futur valencià, en ilusió i en positiu. Gràcies als primers, ahir estiguérem repartint díptics del nostre programa en el Pabelló de la Font de Sant Lluís, a on el Valéncia BC, en la cultura de l’esforç com a lema, està tenint una trayectòria eixemplar, la qual mereix ser felicitada.

La cultura de l’esforç ha demostrat que funciona en el deport d’èlit. Extrapolant, també ha de ser clau en l’acció política. La verdadera vocació de servici, en la que la coherència de plantejaments i accions ha d’estar sempre present, precisa d’eixe briu generós. No hem fet la campanya més cara, ni podíem, ni, de ser possible, haguérem volgut. Estem fent la campanya que creem que s’ha de fer: didàctica, explicativa, ilusionant i constructiva. La societat valenciana es mereix poder reilusionar-se, sense vendre-li bufes de pato, en un futur en positiu, detallat fil per randa. Millorar la calitat de vida dels valencians és el nostre principal objectiu i la nostra més ferma ambició. Vostés decidixen el dumenge l’acert del nostre plantejament.

Paco Tarazona

Ir arriba